نوآوری باز در برابر نوآوری بسته

تا چند سال قبل همه شرکت‌ها تیم‌های تحقیق و توسعه اختصاصی داشتند و این تیم محصولات و فرایندهای جدید را در شرکت پیاده می‌کردند. طی ده سال اخیر تغییرات فناوری و نوآوری، بسیار سریع و تخصصی شده است. به‌طوری که شرکت‌ها به تنهایی توان و قدرت انجام همه فعالیت‌های تحقیق و توسعه را در داخل مجموعه خود ندارند.

چرا از نوآوری یک شرکت فناور در یک استان یا کشور دیگر برای به‌روز کردن محصول خود استفاده نکنیم؟ چرا فرایند و فرمولاسیون تیم تحقیقاتی یک دانشگاه، که چندین سال کار برده و پایان‌نامه‌های مختلفی برای آن نوشته شده را جایگزین کار تحقیق و توسعه شرکت خود نکنیم و از صفر شروع کنیم؟

اینها سوالاتی بود که طی این دهه در بسیاری از شرکت‌های دنیا شکل گرفت و نوآوری باز و استفاده از نوآوری‌هایی که در خارج از مجموعه شکل گرفته است. این روند می‌تواند به سرعت، ارتقا در محصول و فرایند شرکت‌ها را به‌ وجود آورد.

ما دقیقا کمک می‌کنیم که این اتفاقات سریع‌تر رخ دهد. ما به شبکه‌ای از فناوران و شرکت‌های دانش بنیان متصل هستیم که می‌توانیم نیازهای شما را سریع به یک چارچوب فنی، مالی و اقتصادی حرفه‌ای برسانیم. به علاوه به این شبکه اطلاع‌رسانی کرده و بهترین‌ها را برای شما انتخاب کنیم. در نهایت به یک قرارداد همکاری برد – برد بین فناور و متقاضی برسیم.

طی این سال‌ها با شرکت‌های مختلفی کار کردیم که از جمله آنها می توانیم موارد زیر اشاره کنیم:

قرارداد انتقال دانش فنی تولید بتاکاروتن برای شرکت رامامهر آریا

تولید فیلترهای آنتی باکتریال تصفیه آب خانگی شرکت گواراب

ساخت دستگاه فلش درایر و آسیاب پین میل مخصوص استئارات برای شرکت نادر شیمی

شناسایی و رفع نیاز سیستم اطفای حریق شرکت فولاد غرب آسیا

فرمولاسیون رنگ حرارتی جایگزین رنگ UV جهت چاپ کارتن پلاست شرکت کارتن پلاست مجد

طراحی و ساخت میکسر خط تولید رنگ پودری

از نظر شما این مطلب چقدر مفید بود؟
اشتراک گذاری :
رویداد فولادی شو