سومین رویداد صنعت دانش بنیان کشور در تهران برگزار شد.

سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست بوم فناوری برگزار شد.

سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان کشور با تمرکز بر صنایع کوچک و زیست بوم فناوری کشور در هتل ارم تهران در تاریخ 7 دی ماه روز پنجشنبه برگزار شد. در این رویداد وزرای صنعت، وزرای علوم و معاون فناوری ریاست جمهوری حضور داشتند. همچنین بیش از 250 شرکت دانش بنیان، مشاوران انتقال فناوری و مدیران کلینیک کشور از سراسر کشور نیز در این رویداد حضور پیدا کردند. در این رویداد تفاهم نامه های مختلفی در حوزه های انتقال فناوری، توسعه شبکه سازی بین شرکت های فناور و توسعه پردیس های فناوری درکشور به امضا رسید. امضای ۱۷ قرارداد به ارزش ۹۲ میلیارد تومان در سومین رویداد صنعت دانش‌بنیان، معرفی ۲۱۸۸ هزار نیاز فناورانه به دانش بنیان‌ها، اختصاص ۷۲۰ میلیارد تومان به فناوری‌های نوظهور و ... از دیگر دستاوردهای این رویداد بود.
در حاشیه نیز، نمایشگاه توانمندی ها و فناوری های منتقل شده به واحدهای صنعتی توسط شرکت های فناور و دانش بنیان و فهرست نیازهای فناوری کشور قرار داشت.
شرکت مهرادتک نیز به عنوان کارگزار و مشاور توسعه فناوری شرکت شهرک های استان قم، حضور فعالی در این رویداد داشت. سه محصول فناورانه حاصل انتقال فناوری شرکت به نمایش گذاشته شد و همینطور هشت دستاورد شرکت مهرادتک، که در زیر بصور خلاصه ذکر شده است، نیزدر کتابچه نیازهای فناوری رفع شده صنایع کوچک و متوسط کشور قرار گرفته بود.
هشت دستاوردی که توسط شرکت مهرادتک انجام شده، بصورت زیر می باشد:
  1. دانش فنی ساخت دستگاه فیلتر کارتریج پلی پروپیلنی با سرعت بالا.
  2. دانش فنی تولید فیلترهای تصفیه آب آنتی باکتریال.
  3. دانش فنی تولید بتاکاروتن محلول در روغن 2% تا 30%.
  4. دانش فنی تولید تیوگلیکلات سدیم بر پایه تیواوره.
  5. دانش فنی تولید چسب های ماتیکی ارگانیک برپایه نشاسته طبیعی.
  6. دانش فنی تولید پایلوت فیوم سیلیکا.
  7. طراجی و ساخت خشک کن فلش درایر مخصوص استئارات فلزی و استابلایزر.
  8. طراحی و ساخت دستگاه آسیاب پین میل با سپراتور و پرکن نوزین دار.

 علاوه بر این شرکت مهرادتک با همکاری شرکت شهرک ها، هماهنگی حضور سه شرکت دانش بنیان استان، شرکت کیمیا پلی استر، شرکت سپهر کارتن و شرکت ویستا الکترونیک را به عنوان نمایندگان شرکت های دانش بنیان، را در این رویداد انجام داد.
برچسب ها :
اشتراک گذاری :
رویداد فولادی شو