چرا به فکر تغییر برندمان افتادیم؟

چرا به فکر تغییر برندمان افتادیم؟

 برای پاسخ به اینکه چرا به فکر تغییر برندمان افتادیم؟ باید بدانیم که هر برند داستانی است. برند مهرادتک هم، همچون بسیاری از برندها، حاوی داستان هایی است که به دلیل خدمات خاصی که ارائه می دهد، جذابیت و تاثیرگذاری بالایی نیز دارد. خدمات انتقال فناوری ممکن است برای بسیاری از افراد ناملموس باشد. به همین دلیل سعی کرده ایم داستان هایمان را با اهدافمان ترکیب کنیم تا بتوانیم چیزی که در ذهنمان می گذرد را به بهترین نحو به مخاطبانمان منتقل کنیم.
این هدف در لوگوی جدید مهرادتک بیشترین تاثیر را گذاشت. رسالت ما، نشان دادن مسیر پیشرفت به شرکت ها، برطرف کردن موانع و چالش هایشان و ایجاد یک شبکه ارتباطی گسترده بین فناوران و سرمایه گذاران صنایع می باشد. در این سالها بسیار تلاش کرده ایم تا بتوانیم این هدف را پیاده سازی کنیم و تا حد زیادی موفق بوده ایم. طبق آمارها رتبه دانش بنیانی استان قم را در سطح کشور ارتقا بخشیدیم و شرکت های مختلفی را با یک انتقال سرمایه یا فناوری، حمایت های دانش بنیانی و ثبت اختراع و ... توسعه داده ایم.
فعالیت عمده ما در صنایع شیمیایی و پلیمری می باشد. در این صنعت به تجربه و تخصص بالایی رسیده ایم و بسیاری از شرکت ها به ما اعتماد کرده اند و بسیاری از فعالیت های فناورانه خود را به ما سپرده اند. همچنین سالها فعالیت ما باعث شده فرصت های صنعت را خوب بشناسیم، از موانع و چالش ها آگاه باشیم و بهترین استراتژی هایی را که می تواند پاسخگوی نیازهای صنایع باشد، طراحی کنیم. بنابراین لوگوی مهرادتک باید ترکیبی از نشانه های صنایع شیمیایی مانند ترکیبات و فرمول ها بعلاوه حمایتگری و پشتیبانی از شرکت های مختلف در طول مسیر رشد باشد.

لوگوی جدید مهرادتک از شش ضلعی، علائم و نشانه های مربوطه، رنگ های مرتبط با نوع فعالیت ها و اهداف و... ایجاد شده است. استفاده از آنها به هیچ وجه بی دلیل نبوده و هرکدام نشان دهنده یکی از جنبه های مهرادتک می باشد.

ازین پس مهرادتک با لوگو و برند جدید، در کنار شماست. امیدواریم همکاری ها و اتحادهای استراتژیک روزافزون، به رشد کشورمان منجر شود.
برچسب ها :
اشتراک گذاری :
رویداد فولادی شو